Årsredovisning och beslutsunderlag inför årsstämman i Starbreeze AB (publ) finns nu tillgängliga

31 oktober 2013 13:14

The corporate news are only available in Swedish.

PRESSRELEASE 2013-10-31

Starbreeze håller årsstämma torsdagen den 21 november 2013 klockan 15.30 på biograf Rigoletto med adress Kungsgatan 16 i Stockholm. Kallelsen till stämman gick ut den 24 oktober. Sista anmälningsdag till stämman är den 15 november, kl 16.00.

Årsredovisning för verksamhetsåret 2012/2013, som avslutades 30 juni 2013, samt beslutsunderlag till stämman finns nu tillgängliga för nedladdning på http://www.www.starbreeze.com/investors/rapporter-och-arsredovisningar/2012-2013/

För mer information vänligen kontakta: Bo Andersson Klint, VD Starbreeze AB (publ) Tel: 08-209 208, e-post: ir@starbreeze.com

Om Starbreeze:

Starbreeze är en av Sveriges största oberoende spelutvecklare. Starbreeze utvecklar dataoch TV-spel i egen regi och i partnerskap med ledande internationella spelförläggare. I spelportföljen finns tio titlar med tillhörande tilläggspaket som har lanserats, där PAYDAY 2 och Brothers – A Tale of Two Sons är de senast släppta spelen. Starbreeze grundades 1998 och har cirka 6 500 aktieägare. För mer info se: www.starbreeze.com.